[Powered By doke]

G-Dragon Хар тамхи татсан.

Бидний сайн мэдэх Big Bang хамтлагийн ахлагч G-Dragon хар тамхи буюу марихуан хэрэглсэн нь тогтоогдож мөрдөн байцаалтанд оржээ.
Сөүлийн цагдаагийн газраас:Бид G-Dragon-ыг хар тамхи татсан гэдгээр хэрэгт татлаа гэжээ.
Мөрдөн байцаагчдын хэлж байгаагаар G-Dragon энэ жилийн дунд 5н сард хааяа хар тамхи татдаг байсан ба 7н сард хар тамхины сорилд оржээ. Тэрний анхны шээсний шинжилгээгээр сөрөг үзүүлэлттэй гарсан ч, цаашдын тестүүд шийдвэр гаргахад нөлөөлөх гэнэ. 
Мөрдөн байцаагчдын хэлж байгаагаар G-Dragon энэ жилийн дунд 5н сард хааяа хар тамхи татдаг байсан ба 7н сард хар тамхины сорилд оржээ. Тэрний анхны шээсний шинжилгээгээр сөрөг үзүүлэлттэй гарсан ч, цаашдын тестүүд шийдвэр гаргахад нөлөөлөх гэнэ. GD Японд тоглолтоор очиж байхдаа Японы клубд хар тами хэрэглэсэн гэдгээ хүлээн зөвшөөрчээ.
"Клубд байхад хэн нэгний өгсөн тамхийг л би татсан" гэж GD хэлжээ. "Үнэр нь ерөдийн тамхинаас өөр үнэртэй байсан тиймээс би хар тамхий байх вий гэж бага зэрэг сэжиглэсэн гэхдээ миний тэрийг татсан нь үнэн" гэжээ.
Мөрдөн байцаагчдын хэлж байгаагаар GD-ын татсан хар тамхины хэмжээ маш бага байсан бас өмнө нь давтан хэрэг байгаагүй болохоор тэд GD-т зүгээр анхааруулга өгөхөөр болсон гэнэ.
Мөн Daesung, GD 2ын асуудлаас болж Big Bang North Face-тэй хийх байсан зураг авалтын хөтөлбөрүүдээ цуцалжээ.
Мөн нетизенчүүд хамтлагийн гишүүн Taeyang-ыг энэ талаар мэдэж байсан байх вий гэж гайхацгааж байна. 10.1нд Taeyang: "Би магадгүй мэдэхгүй юм шиг царайлж байгаа байх, гэхдээ би бүгдийг мэдэж байгаа. Би магадгүй хууртсан юм шиг царайлж байгаа байх, гэхдээ би зүгээр л нүдээ аньсан" гэж Twitter бичиж байжээ. Тэр үед хүмүүс нээх анзаараагүй байсан харин GD-ын хар тамхины хэрэг илэрснээс хойш хүмүүс энэ хэргийг мэдэж байсан юм бишвий гэсэн эргэлзээ төрөөд байна.

1 Сэтгэгдэл:

  1. Anonymous

    Uruvdultei medeelel bn.

Сэтгэгдэл үлдээх:

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал сэтгэгдэлээ бичээрэй.
Заавар: Та google-д бүртгэлгүй сэтгэгдэл бичиж болохгүй байвал Anonymous гэсэн сонголтыг сонгоод сэтгэгдэлээ бичих боломжтой шүү.

Өдөрт 1 дараарай...