[Powered By doke]

2NE1 - Lonely 1080p HD MV /шинэ клип 9 фото/

Солонгосдоо төдийгүй ази , европийн орнуудад нилээн нэрд гараад  байгаа  2NE1 хамтлаг нь Lonely  хэмээх дууг клипийн хамт сонсогч фенүүддээ өргөн барьж байна. Уг клипийг Америкт хийсэн бөгөөд клипийг хийхэд Black Eyed Peas  хамтлагын гоцлол дуучин will.i.am  гардаж ажилсан гэнэ шүү. Ингээд өнөөдөрхөн цацагдсан клипийг та хамгийн түрүүнд зөвхөн манайхаас хүлээн авнч байна шүү. Мөн клипний үеийн 9-н шилдэг зургийг хамт орууллаа. Сонирхон үзээрэй танд лав таалагдах байхаа. Үзээд таалагдвал mp3 файл хүртэл татхаар оруулав.
Screenshots:
 Клипийг татах:   Rapidshare | Hotfile  Megaupload Mediafire  |  Fileserve
Дууг нь татах: |  Mediafire  |

Клипийг шууд үзэх
d

Фото зураг
 

3 Сэтгэгдэл:

  1. Anonymous

    МИНИЙ ОДОО ХЭЛЭХ ҮГС ЧАМАЙГ ГОМДООЖ МАГАДГҮЙ
    МАГАДГҮЙ НАМАЙГ ҮХТЛЭЭ ҮЗЭН ЯДАХ БАЙХ

    НАМАЙГ ЧИ ӨМНӨХ ШИГЭ БАЙХАА БОЛЬСОН ГЭНЭ, ҮНЭН БИШЭЭ НААДАХ ЧИНЬ
    ЭНЭ НЬ НАМАЙГ Ч ӨӨРТ МИНЬ ТАНИХГҮЙ ХҮН ШИГ БОЛГОЖ БАЙНА

    ҮНЭХЭЭР ЭЕЛДЭГ ЧИ, УГААСАА Л ЧИ ИЙМ

    I DON'T KNOW, I DON'T KNOW, I DON'T KNOW
    БИ ЯАГААД ИНГЭНЭ ВЭ

    БИД БИЕ БИЕНДЭЭ ҮНЭХЭЭР ХАЙРТАЙ БАЙСАН, ОДОО ЭНД ЧИ БАЙГАА Ч I'M SO LONELY

    БИ ӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ОЛМООР БАЙНА

    BBY I'M SORRY ,ЧАМТАЙ БАЙГАА Ч БИ I'M SO LONELY
    НАДАА ДУТАГДААД БАЙНА ЭНЭ ХАЙР, НАМАЙГ ӨРШӨӨГӨӨРӨ БИ ҮНЭХЭЭР МУУ ХҮН

    ЧИ ЮУГ Ч БУРУУ ХИЙГЭГҮЭ, СОНИН БАЙГАА ХҮН НЬ БИ..
    ЯГ Л БИ ИХ УДААН БЭЛДЭЖ БАЙСАН МЭТ, ЭНЭ САЛАЛТЫГ

    ЭНЭ ОРОЙ Л I'M SO LONELY
    ОДОО ЭНД ЧИ БАЙГАА Ч I'M SO LONELY
    DUUNIIH N VG.....

  2. Anonymous

    Мундаг ай

  3. энэ хэрэглэгчийнхаа орчуулсан sub-ийг хийнээ

Сэтгэгдэл үлдээх:

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал сэтгэгдэлээ бичээрэй.
Заавар: Та google-д бүртгэлгүй сэтгэгдэл бичиж болохгүй байвал Anonymous гэсэн сонголтыг сонгоод сэтгэгдэлээ бичих боломжтой шүү.

Өдөрт 1 дараарай...